woensdag 16 december 2015

Fed krijgt opsteker uit Amerikaanse huizenmarkt - Telegraaf.nl


Telegraaf.nl

Fed krijgt opsteker uit Amerikaanse huizenmarkt
Telegraaf.nl
Uit de macro-economische hoek komt goed nieuws over de Amerikaanse huizenmarkt naar buiten die het nemen van een eerste rentestap in de VS ondersteunen. De bouwvergunningen zijn in november met 11% gestegen, terwijl op een kleine afname was ...

en meer »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten