Telegraaf.nl |
Fed krijgt opsteker uit Amerikaanse huizenmarkt
Telegraaf.nl Uit de macro-economische hoek komt goed nieuws over de Amerikaanse huizenmarkt naar buiten die het nemen van een eerste rentestap in de VS ondersteunen. De bouwvergunningen zijn in november met 11% gestegen, terwijl op een kleine afname was ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten